zaterdag 29 november 2014

Little presents...


Een kaartje sturen is leuk. Maar soms wil je net even wat extra's.

 Een kerstkaartje bijvoorbeeld, wordt al net even anders als er een klein cadeautje bij zit:


Deze cadeautjes passen met gemak door de brievenbus en kosten niet veel meer aan verzendkosten.
Dit waxinelichtje heb ik gelaten zoals het was, maar je kunt er natuurlijk ook washi tape omheen doen voor een exclusievere look.

*
Of wat te denken van een zelfgemaakt zeephangertje:



Het hoeft niet duur te zijn, het gaat vooral om het gebaar.

Bovenstaande zeepjes heb ik trouwens ook gemaakt als traktaties voor de juffen op school.
Bij ons vragen ze altijd om gezonde traktaties, maar als creatieve moeder kun je natuurlijk niet elk jaar met appels aankomen;-) Vandaar dit keer de zeepjes.

Voor het malletje, gietzeep, kleur en geur kun je terecht op: www.zeepmallen.nl

*
De juf van onze jongste verwacht een baby. Voor haar maakte ik een doosje met schattige kleine zeepjes.



Zeepjes maken is zo simpel, en bovendien ontzettend leuk om te doen. 
Het is een malletje wat ook weer komt uit de webwinkel van zeepmallen.nl 




 Ik denk dat het op de foto niet goed te zien is, maar deze zeepjes zijn zo gaaf! Heel veel details en zooo schattig. Ik heb ze wit gehouden, maar je kunt ze natuurlijk ook roze of blauw maken. Ze hebben de geur van babypoeder.


Het doosje is 5 bij 3 centimeter. De onderste flapjes (aan de bovenkant van het doosje) heb ik 3 centimeter gehouden, de bovenste 2,5 zodat ze mooi aansluiten. Je kunt ze natuurlijk ook vullen met witte, roze, blauwe snoephartjes of bijvoorbeeld geboorte suikers.


Fijne dag allemaal!

Groetjes, Adriana




1 opmerking:

  1. Hallo Adriana,
    Wat eens schitterende cadeautjes heb je gemaakt! Ik heb ze allemaal bekeken, en vind ze prachtig!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen